Returnerings Politik

Vi ønsker, at du skal være fuldt tilfreds med de varer, du køber hos Aldo. Hvis du ikke er tilfreds med dit køb, uanset hvad grunden er, accepterer vi returneringer 30 dages fri retur fra den dag du har placeret din ordre, du modtog varen/varer, hvis følgende betingelser er opfyldt:
- 14 dages returret (Køb i en Aldo butik).
- Alle varer skal være ubrugte.
- Alle varer skal være i deres originale emballage.
- Du skal vedlægge den originale købskvittering.
-Varer kan kun byttes eller returneres for tilbagebetaling i det land, hvor de er købt. Se det pågældende lands hjemmeside for flere oplysninger.

Af hensyn til hygiejne kan øreringe ikke refunderes eller ombyttes.

Bemærk: For online køb gælder den samme gode returpolitik gælder for varer, der er købt på udsalg.
7 dages returret på udsalgs varer købt i en butik.
Produkter købt hos andre forhandlere, herunder stormagasiner, skal returneres til butikken, hvorfra det oprindeligt blev købt, og bør være genstand for returpolitikken hos denne forhandler.

Du kan returnerer dit køb I alle vores Aldo-butikker (undtagen Aldo Magasin Odense, Aldo Magasin Kongens Nytorv og Aldo Magasin Aarhus) eller med posten.
Ombytning af dit online køb kan kun ske i et af vores Aldo-butikker I København (undtagen Aldo Magasin Odense, Aldo Magasin Kongens Nytorv og Aldo Magasin Aarhus).

Hvis du bor udenfor Københavns området, og ønsker at ombytte, send venligst dit køb retur med posten. Når varen er modtaget retur hos os, og transaktionen er afsluttet, skal du bestille den ønskede varer på ny.

Vi tilbyder følgende nemme muligheder for at returnere dine varer.
Aldo er glade for at kunne tilbyde en meget høj standard for kundeservice. Dette afsnit giver dig alt, hvad du behøver at vide for at gøre shopping på ALDO til en behagelig og sikker shoppingoplevelse.

Som vores direktør, Réjean Dionne, har sagt det: "At levere den bedst mulige kundeoplevelse er vores prioritet, ikke en valgmulighed. Det er noget, vi aldrig vil gå på kompromis med."

  • Find en Aldo-butik tæt på dig ved at bruge vores find en butik. Din nærmeste Aldo-butik er også angivet på følgesedlen eller ordrebekræftelses-e-mailen (for online bestillinger).
  • Returner Varerne til din foretrukne butik, hvor vores medarbejdere med glæde vil hjælpe dig, og medbring din faktura inkluderet i din pakke. BEMÆRK: Du kan også finde fakturaen i ordrebekræftelses-e-mailen.
  • Du får tilbagebetaling via Paypal.
  • *Bemærk Venligst:
    - Fragtomkostninger refunderes ikke.
  • Brug det forudbetalte returmærke inkluderet i din pakke og sæt det på pakken og tilføj også i pakken din faktura inkluderet i din pakke. Du kan også finde fakturaen i ordrebekræftelses-e-mailen.
  • Aflever pakken tilbage enten på posthuset eller til dropbox: pakkeboks
  • Du får pengene tilbage efter vi har modtaget din pakke (3­-5 dage til pakken er modtage pakken og derefter 5­-7 arbejdsdag for at modtage PayPal refusion)
  • ** Bemærk:
    - Bestillinger, der er afgivet i butikken, kan ikke returneres med bud, men kan returneres eller ombyttes i alle Aldo-butikker.
    - Fragtomkostninger refunderes ikke.
Close [X]