Ofte Stillede Spørgsmål

Dette er det bedste sted at finde svar på alle dine spørgsmål.

Hvis du stadig har brug for hjælp, eller hvis du gerne vil dele din købsoplevelse med os, kan du kontakte os

Ordrestatus


  • Når du har sendt din bestilling, modtager du en ordrebekræftelse via e-mail for at bekræfte, at din ordre er modtaget. Denne e-mail vil indeholde dit ordrenummer, som sammen med postnummeret i leveringsadressen vil give dig alt det, du har brug for til at følge din bestilling. Du kan følge din bestilling online.
  • Når en ordre er afsendt, kan den desværre ikke ændres eller annulleres. Hvis du ikke er helt tilfreds med dit køb, har du mulighed for at returnere det i en af vores butikker eller pr-post.
    Ombytning af dit online køb kan kun ske i et af vores ALDO-butikker I København.

    Hvis du bor udenfor Københavns området, og ønsker at ombytte, send venligst dit køb retur med posten. Når varen er modtaget retur hos os, og transaktionen er afsluttet, skal du bestille den ønskede varer på ny.

    Klik her for at få mere at vide om vores returpolitik.
  • Alle ordrer afsendes indenfor 3-5 hverdage efter bestillingen.

    For flere oplysninger kan du besøge vores Forsendelses- og leveringsafsnit.
  • Vi kan desværre ikke i øjeblikket behandle online-bestillinger fra andre lande end Denmark, men vi har over 1.500 butikker i 56 lande. Klik her for at se en liste over lande, hvor vi har butikker.


Returnering og ombytning


  • Hvis du ikke er helt tilfreds med dit køb, har du mulighed for at returnere det i en af vores butikker eller pr-post.

    Ombytning af dit online køb kan kun ske i et af vores ALDO-butikker I København.

    Hvis du bor udenfor Københavns området, og ønsker at ombytte, send venligst dit køb retur med posten. Når varen er modtaget retur hos os, og transaktionen er afsluttet, skal du bestille den ønskede varer på ny.

    Klik her for at få mere at vide om vores enkle returproces.


Produktinformation


  • Brug søgefeltet øverste til højre på vores hjemmeside for at finde styles baseret på trends, kategori eller style-navn. Du kan derefter forfine din søgning på resultatsiden.
    Personalet i vores butikker har også mulighed for at søge efter specifikke stilarter på tværs af alle butikker og finde den stil, du leder efter. Find den nærmeste butik her.
  • Vores fodtøj er mærket med amerikanske størrelser. Klik her for at se vores detaljerede omregningstabel. Når du handler online hos ALDO, skal du vælge den størrelse, du ville vælge i en ALDO-butik. Bemærk, at vi i øjeblikket tilbyder halve størrelser.
  • Du kan handle blandt hele vores kollektion efter størrelse ved hjælp af filteret KØB EFTER STØRRELSE på følgende sider:

    Klik her for damer
    Klik her for herrer

    Alternativt kan du besøge en af vores butikker, hvor en af vores salgsmedarbejdere vil hjælpe dig med at finde en stil i en størrelse, der passer dig.
    Find den nærmeste butik her
  • I betragtning af, at vi har et meget stort og stadigt skiftende udvalg af styles, er vores hjemmeside det bedste sted at se hele kollektionen på.


ALDO-hjemmeside


  • Aldo er meget stolt over at kunne tilbyde vores kunder et sikkert handelsmiljø. ALDO er en "Comodo Secured" hjemmeside, hvilket betyder at alle kreditkortoplysninger og andre fortrolige oplysninger er krypteret vha.
    SSL­teknologi. Dine kreditkortoplysninger opbevares ikke, når du har foretaget et køb.

    Aldo bruger et Extended Validation SSL­certifikat, e­handel standard for tillid og sikkerhed. EV SSL certifikat er designet til at styrke e­handel sikkerhed og bekæmpe phishing­angreb for at gøre EV SSL den mest komplette SSL­certifikat til rådighed.
  • Vi accepterer følgende betalingsmetoder:

  • Vi pålægger salgsmoms for online-bestillinger, ligesom vi gør i vores butikker. Hvis vi ikke har en butik i dit land, vil du blive opkrævet samme momssats som i din nærmeste Aldo-butik. Fragtomkostninger er også underlagt salgsskat.

    Hvis du returnerer en vare til refundering, vil du også modtage en refusion af de betalte salgsskatter på den returnerede vare. Men du vil ikke modtage refundering for den betalte skat på forsendelsesgebyret. Fragtomkostninger refunderes ikke, medmindre du returnerer noget som følge af en forsendelsesfejl.


ALDO-butikker


  • Du kan finde den nærmeste butik ved at klikke her.


Koncernoplysninger


  • Hvis du ønsker at forhøre dig om en stilling i en af vores butikker, er du velkommen til at komme forbi butikken og bede om at møde butikschefen. Find den nærmeste butik her.

    Hvis du vil forhøre dig om en stilling på vores hovedkontor i Montreal, Quebec, Canada, kan du sende dit cv til: careers@aldogroup.com
Close [X]